Over ons

Wij geloven in een eerlijke en rechtvaardige benadering van het incassotraject. Wij respecteren hierbij de relatie die u heeft opgebouwd met uw klant en wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat uw klant ook klant bij wil blijven. Tegelijkertijd zijn wij ons bewust van de maatschappelijke plicht die wij hebben als incassobureau. Wij zijn er niet alleen voor u als crediteur, maar ook voor de debiteur.

Deze benadering ziet u terug tijdens het gehele incassotraject. Wij starten in overleg een pre-casso. Tijdens deze fase sturen wij uw klant een laatste aanmaning. Na het ontvangen van deze aanmaning heeft uw klant nog beperkt de tijd om de rekening zonder extra kosten te voldoen. Tevens bieden wij de klant de mogelijkheid om contact met ons op te nemen om een oplossing te zoeken. In verreweg de meeste gevallen is de kleine investering in een pre-casso voldoende om de factuur betaald te krijgen.

Pas als de pre-casso geen succes heeft, starten wij een minnelijk incassotraject. Ook hierbij kiezen wij een eerlijke en open aanpak.

Het is vervelend als uw klanten hun rekeningen niet betalen. Niet betaalde facturen zorgen niet alleen voor veel stress, maar ze kunnen er ook voor zorgen dat uw problemen krijgt met uw cash-flow.

Om achterstanden te voorkomen kunnen wij u helpen met uw credit management vraagstukken. Zo kunnen wij met u een aanpak opstellen die zal bijdragen een vermindering van uw debiteurenportefeuille. Hiermee voorkomt u zaken ter incasso moet aanbieden.